News article detail image

Av forsiktighetshensyn tilbakekaller Mars Chocolate produkter produsert i Nederland (Veghel) på grunn av muligheten for plastikk stykker i våre produkter

Mars Chocolate tilbakekaller produktene Snickers 50gr, Snickers 5+1 300gr, Snickers 10-pk 500gr, Snickers Mini 18gr samt Mars 10-pk 450gr & Mars Mini 18gr. etter at et plastikk stykket er blitt funnet i et av våre produkter i Tyskland. Vi tar alle forhåndsregler da dette kan utgjøre en helse-risiko og i verste fall kvelningsrisiko.

Produkter

Tilbakekallelsen gjelder bare produktene nedenfor og ingen andre produkter enn de som er produsert i Nederland som har følgende best før datoer og produksjonsnummer:

Dette er en isolert hendelse og bare produktene omtalt over produsert i Nederland er berørt. Ingen andre variasjoner av sjokolade, pakningsformater eller bar størrelser er berørt. Og ingen andre produksjonsnumre eller best før datoer eller produkter produsert andre steder er berørt.

Kunder som har kjøpt en av disse sjokoladene bør ikke spise dem. For mer informasjon, kan kunder kontakte websidene:

• Konsumentkontakt webform
  • Ringe Mars mandag - fredag 09.00-12.00 på telefonnummer 22 51 43 00M
  • Address:
    Mars Norge AS Konsumentkontakt
    Postboks 274, Skøyen NO-0213 OSLO

Mars Chocolate beklager ulempene for våre kunder, og unnskylder hendelsen

For mer informasjon kan media kontakte:
Ylva Freiesleben, Nordic Corporate Affairs Manager, Mars Nordics
media.nordics@effem.com